Portal Sekolah voor Android

(0)
  • Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Portal Sekolah - Een alles-in-één oplossing voor leuk leren, geïntegreerd met het schoolschema.

Portal Sekolah is een Android-applicatie die een uitgebreide oplossing biedt voor studenten om te genieten van leren terwijl ze hun schoolrooster bijhouden. Deze gratis applicatie is ontwikkeld door Visi Prima Nusantara en valt onder de categorie Onderwijs en Naslagwerk.

De applicatie biedt een breed scala aan functies die zijn ontworpen om leren leuk en gemakkelijk te maken. Studenten kunnen geanimeerde video's bekijken, modules per onderwerp bestuderen, opdrachten voltooien en nog veel meer. Bovendien is Portal Sekolah geïntegreerd met schoolactiviteiten, waardoor studenten hun activiteitsschema's kunnen controleren, online lessen kunnen volgen en aankondigingen kunnen lezen, allemaal op één plek.

Een van de beste functies van Portal Sekolah is het meldingssysteem voor opdrachten en examens. Studenten zullen nooit meer een opdracht of examen missen en kunnen zich beter voorbereiden op examens door gebruik te maken van deze functie. Over het algemeen is Portal Sekolah een onmisbare applicatie voor studenten die willen genieten van leren terwijl ze hun schoolrooster bijhouden. Download de app nu en update deze regelmatig om je leeractiviteiten gemakkelijk en leuk te maken.

Programma is beschikbaar in andere talen

Portal Sekolah voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 1.2.4
  • 4.2

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Portal Sekolah

Heeft u geprobeerd Portal Sekolah? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.